Woensdag 9 mei

Hello there ♥,

Vanmorgen was de laatste keer deze week dat ik het eerste vrij had. Mijn lichaam raakt er nu aan gewend, want ik was om tien over zeven wakker in plaats van kwart voor ofzo, haha. En ik kon gezellig met een vriendin naar school fietsen. =) Toen ik uit was om half vier (er waren maar vier klassen die tot het zevende hadden!) fietste ik snel naar huis, want ik moest vijf minuten later al weer in de auto zitten naar de tandarts voor controle. Maar alles was, zoals verwacht, gewoon goed. Thuis douchte ik even snel en daarna kon ik aanschuiven aan tafel. Verse spinazie met ui, aardappels en een gehaktbalachtigiets. Die drappige diepvriesspinazie heb ik nooit lekker gevonden, maar verse spinazie (van die blaadjes) vind ik eigenlijk wel hartstikke lekker.
Na het eten moest ik dus nog aan mijn huiswerk beginnen. Eerst wat doorgelezen enzo, en toen moest ik toch echt aan geschiedenis (morgen een so). Ik heb het nog even samengevat, ook al heb ik niet het idee dat ik daar nog wat mee ga doen en is het ook niet zoveel korter dan in het boek, ik was er toch weer even mee bezig. Maar, dat moet ik zo nog wel even gaan leren.. Dus nog een fijne avond =)

xoxo

Tumblr_lnk30fxngd1qam6r1o1_500_large
Sorry als jullie maag nu begint te knorren voor een late-evening-snack. 

Geef een reactie

