Donderdag 10 mei

Hi!

Ondanks dat ik vanmorgen door de zeikende regen moest fietsen, liep ik de school toch uit met een goed humeur. De rest van de dag ging namelijk best: muziek, grieks, nog een uur grieks omdat we het morgen niet hebben, maar we gingen de film Troy/Troje kijken, geschiedenis en toen nog wiskunde (nieuw hoofdstuk met formules en vergelijkingen, akward to say but.. me likes ☺). Om 13:50 liep ik de school alweer uit en had ik weekend, jup I’m lucky! (Hé, ik bedenk me net dat de volgende keer dat ik de school binnenloop ik jarig en dertien ben.) Op weg naar huis ging ik nog even langs de markt voor een nieuw horlogebandje. Toen ik thuis was heb ik eerst even Bloglovin’ gecheckt, en voor de rest ga ik vanmiddag (en vanavond) nog wat dingetjes voor m’n blog doen, online, huiswerk en ik denk ook nog wel even lezen. (Oja, ik eet vanavond ook nog spare-ribs. ☻) Goed humeur, check!

xoxo

538803_10150752159419209_93489819208_9800787_1535133389_n_large

Geef een reactie

