Vrijdag 11 mei

Hey!

Gek genoeg had ik gister helemaal geen tijd om te bloggen (althans niet over m’n dag zelf), dus doe ik het nu nog even kort. Ik was natuurlijk lekker vrij, maar verveeld heb ik me niet… Om half 8 ging ik m’n bed al uit om te ontbijten met m’n zus en moeder die geen vrij hadden, ghehe. Daarna wilde ik eerst wat huiswerk op m’n computer doen (wrts, samenvatten) maar ik heb 20 minuten ofzo verspild aan wachten op m’n computer omdat hij zooo sloom was met opstarten. Dus ging ik uiteindelijk toch maar eerst aankleden. Daarna heb ik echt superveel aan school gedaan: Duits woordenlijst invoeren en overhoren op wrts, paragraaf geschiedenis samenvatten, Engelse onregelmatige werkwoorden invoeren en overhoren op wrts, Duits samenvatten, Duitse mondeling doorlezen, vijf paragrafen NS doorlezen. Zo, toen was ik er echt klaar mee (en had ik rode plekken op m’n polsen omdat ze heel de tijd op de laptop lagen, heb er maar even een vestje onder gelegd). Maar toen moest ik nog even een post schrijven en inplannen aangezien ik met Hemelvaart weg ben. Afgelopen week heb ik daar best wat tijd in gestoken, ik wil jullie natuurlijk niet alleen laten. ☻
Daarna ging ik even naar de Lidl voor verse broodjes, tot m’n moeder thuis kwam gelezen en samen geluncht, daarna naar een winkel voor een cadeautje waar ik voor de rest niks van af weet ^^. En toen dachten we; laten we de donutmaker uitproberen! (Die is overigens geslaagd). Iets voor half 4 ging ik alweer weg naar de manege, daar heb ik lekker gereden en toen patat gegeten, gedoucht en naar vereniging.. Dus pfoe, ik heb het best druk gehad. Gelukkig wel nuttige dingen gedaan!

xoxo

Tumblr_m3wpbblqml1rs3kyso1_500_large

Geef een reactie

