Pyjamas-Clothes &nd Clothes-Pyjamas

Hello,

Deze keer krijgen jullie meer te weten over mijn switch van pyjama naar kleren en andersom. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen :’)

71049398_large

Pyjamas-Clothes
Op een normale schooldag gaat mijn wekker om kwart voor 7 en ga ik er na een kwartiertje lezen om 7 uur uit. Eigenlijk is het eerste wat ik dan doe sokken aandoen, want ik haat koude voeten (en slaap met blote voeten). Eerst doe ik dan m’n deo op, die doet er iets langer dan de gemiddelde deo over om op te drogen en aangezien ik het verschrikkelijk vind als je oksels aan je  kleding plakken van de deo wacht ik vijf minuutjes met aankleden. Dan maak ik eerst m’n bed op, vouw m’n pyjama op (alleen het shirt nog maar dus), borstel m’n haar, zet m’n mobiel aan, doe m’n horloge om en dan ga ik richting m’n kast om te kijken wat we die dag weer aan gaan doen. Dat leg ik niet de avond van tevoren al klaar maar vaak weet ik al wel ongeveer welk shirt, vestje of broek ik aan wil. Dat trek ik aan en dan even oorbellen in, pyjamabroek opvouwen en dan nog m’n make-up. Dat duurt maar zo’n vijf minuutjes bij mij, oogschaduw en/of oogpotlood en mascara.
In totaal kost dit me zo’n halfuurtje, maar afgelopen week ging ik een keer kwart over 7 uit m’n bed omdat ik het eerste uur vrij had en toen was ik eigenlijk ook al wel klaar in een kwartiertje/twintig minuutjes. Ligt er ook vooral aan of m’n haar zit en of ik al weet welke kleding ik aan wil.

Tumblr_ls86xghy1v1qaus44o1_500_large

Clothes-Pyjamas
De laatste jaren is het er zo ingeslopen dat je mij nu meestal al om half 7 ’s avonds in pyjama aan kunt treffen. Maar als ik zou gaan omkleden als ik naar beneden ga om tv te kijken, rond acht uur, dan wordt dat altijd veel later aangezien ik dan altijd wat moeite heb met mijn computer afsluiten. En zou ik pas omkleden als ik naar bed ga, dan moet ik eerder naar bed, en dat lukt dan waarschijnlijk weer niet in verband met de tv. Dus doe ik het gelijk na het eten, waar we meestal om kwart over zes klaar mee zijn.
eerst haal ik de meeste make-up van mijn ogen met gewone make-upremover op een wattenschijfje. Daarna  doe ik een sexy haarband in, wat warm water in m’n miniwasbakje en wat reinigingsmelk op m’n handen die ik dan over heel m’n gezicht verdeel. Dat haal ik er met een nat washandje weer af. Dan doe ik wat reinigingslotion op een wattenschijfje en maak daar m’n gezicht mee schoon en als laatste doe ik wat crème op. Dat heb ik van m’n moeder geleerd toen ik make-up begon te gebruiken, ik heb geen idee waar alles voor nodig is, maar het is in elk geval grondiger dan de meeste mensen (van mijn leeftijd) het doen volgens mij haha. En dan kan m’n sexy haarband weer uit (is puur om m’n lok/pony van m’n voorhoofd af te houden). Na nog een kort poezenwasje trek ik dan m’n pyjama aan en ruim nog even de zooi op (dingen in de prullenbak & was gooien en kleren terugleggen/-hangen in m’n kast).
Om de dag douche ik, dan haal ik mijn make-up er alleen af met make-upremover. Ook föhn ik mijn haar altijd na het douchen, zo’n nat hoofd vind ik maar niks en als ik dan ga slapen ziet het er de volgende dag niet meer uit. ;p

Tumblr_lwug7tzmep1qfxwzho1_500_large

xoxo

Geef een reactie

