Maandag 14 mei – MY BIRTHDAY!

Hallo lieve lezer!

Sinds vanmorgen half 8 ben ik dan echt eindelijk dertien, haha. Om tien voor zeven werd ik toegezongen door mijn moeder, vader en zus en heb ik mijn cadeautjes gekregen. Gister had ik het al gevierd met m’n opa en oma, tante, oom en nichtjes en andere oom en daar had ik een ketting, oorbellen en oogschaduwpalette met 40 kleuren van gekregen. Vandaag heb ik chaps gekregen; in plaats van paardrijlaarzen zijn het schoenen en dan moet je nog een lap stof om je been heen ritsen. En nog Essence Dry Drops; druppels die je over je nagellak heen doet zodat het sneller droogt, Etos cadeaubon van €15, €10 en 9 kaarten geloof ik. Op school, op twitter en op facebook ben ik ook nog aardig wat keren gefeliciteerd; bedankt!
Ik was lekker het zesde uit dus om drie uur al weer thuis. Toen was er nog even een vriendin van m’n moeder, na een halfuurtje ging ik naar boven en heb ik een samenvatting natuur- en scheikunde gemaakt en wat op wrts gedaan, maar niet veel huiswerk gelukkig. ’s Avonds aten we – op verzoek van mij – taco’s, hmm en ook de buuf kwam nog even langs. Omgekleed, nog heeel even huiswerk gedaan en daarna deze post. Vanavond nog een stuk custardcake en lekker tv-kijken. Die cake heb ik overigens zelfgemaakt, geïnspireerd op die heeriljke roombotercustardcakejes die ik een keer – nog voor ik van m’n melkallergie wist – heb gegeten en altijd heb onthouden. Cakebeslag, custard, cakebeslag, alleen de custard was helemaal naar beneden gezakt door het beslag heen, haha. Nomm, lekker wassie zeker (:
Ik moet trouwens nog even kijken of ik al mijn verjaardagscadeau’s op de foto ga zetten. Ik zou het met alle liefde doen maar woensdagavond ga ik al naar Engeland, morgen  moet ik m’n tas inpakken enzo dus komt het er denk ik ook niet van en dan wordt het pas na de Hemelvaart. Dus ik denk dat ik mijn oogschaduwpalette wel op de foto zet omdat dat gewoon een prachtding is en dat ik dan ook even die oorbellen en ketting voorbij laat flitsen. Hopelijk vergeet ik ook niet nog m’n stukje taart op de foto te zetten voor ‘ie op is..

xoxo

Tumblr_lw3vjf7wyd1qi23vmo1_500_large

Geef een reactie

