Dinsdag 15 mei

Hello,

Vandaag had nog best wat meevallers. Gister wist ik al dat het eerste uur uit zou vallen dus ik kon even uitslapen, lezen en daarna ontbijten, aankleden, computer. Als ik het eerste moest beginnen was ik kléddernat geweest, maar nu niet =D. Ik begon met Duits, Frans en Latijn en daarna nog een blokuur techniek. Terwijl ik me daar stierlijk liep te vervelen liet een vriendin terloops vallen dat we het zesde uit waren, dat wist ik nog niet (stond er pas vanaf de grote pauze ofzo op) maar maakte  me wel heel blij. En een andere vriendin had ook precies het zevende uitval, zodat we alsnog samen konden fietsen maar dan een uurtje eerder. Alleen in de laatste minuut kwam er nog een hoostbui, bah! Thuis ging ik dus eerst maar even douchen, had toch m’n motivatie voor huiswerk nog niet echt gevonden. Daarna even NS & Latijn gemaakt en nog wat andere dingen gelezen en geleerd while checking Twitter. Na het eten zometeen nog wat voor morgen doen aan NS & Duits en tas inpakken (voor donderdag-zondag), daar heb ik wel een beetje een hekel aan maar ik krijg wel steeds meer en meer zin in Engeland! We gaan morgen al weg, wauw!

xoxo

Tumblr_m42m9c7bm81ruvn8to1_500_large

Geef een reactie

