Woensdag 16 mei

Hi,

Ik heb vanaf half 2 al weer weekend, yeah! Eigenlijk had ik tot half 4 les, maar gistermiddag stond al op het digibord dat we geen blokuur k&c hadden (da’s om de week) en het laatste uur had ik een repetitie, dus kon ik nog wat eerder weg. Voor dinsdag ga ik vast eventjes Duits & Latijn leren, dan nog m’n boek uitlezen want die ga ik niet voor 100 bladzijdes meenemen naar Engeland ^^, en na het avondeten gaan we naar hoek van Holland. Hou m’n tweets (aan de rechterkant) in de gaten, want als ik WiFi heb zal ik daar even iets van me laten horen. Nou.. tot maandag!

xoxo

022e91046db63b4e413e6b05977f1408_large

Geef een reactie

