I’m in England!

Hello,

Op het moment dat deze post online floept zit ik in Engeland. Yay! Op woensdagavond om half 11 ’s avonds vertrok de nachtboot vanaf Hoek van Holland. Over de rest kan ik natuurlijk nog niets zeggen, maar dat zullen jullie snel genoeg horen. Op zondagavond nemen we de nachtboot weer terug naar huis. Natuurlijk gingen we er niet ‘zomaar’ heen. Wij hebben een Mini Cooper, zo’n autootje dus, en dan nog een oud model uit 2000. Op zondag is er een rit met allemaal Mini’s, ‘London to Brighton’ (van Londen naar Brighton dus). M’n vader wilde dat altijd al een keer doen, maar dat kon niet omdat het heel vaak rond mijn verjaardag was enzo. Maar dit jaar gaan we het dus wel doen, en ik heb er zin in!
Er zullen wel wat posten online komen, maar niet in de categorie ‘how I spend my days’. Maar ik maak het thuis denk ik wel goed met een post met wat foto’s en kort wat ik elke dag heb gedaan, aangezien jullie dan natuurlijk branden van nieuwsgierigheid. ☻

xoxo

 

Plaats een reactie