Maandag 21 mei

Hello dears!

Hier weer een keer een live update van mij. Mijn dag begon al heel vroeg en nog heel ergens anders (vraag me alleen niet waar). Ergens op zee, in ieder geval. Omdat de tijd een uur terug was gegaan (Engelse naar Nederlandse tijd) voeren we nog toen ik wakker werd om – kreun – kwart over 6, wat dus voelde als kwart over 5. Na een lekker ontbijtje op de boot zaten we weer in het mini’tje, op naar huis. We waren om kwart voor 9 thuis, dus ik heb even alles in de was gegooid, make-up gedaan etc. en toen naar school. We hadden alleen geen internetverbinding, dus kon ik niet eens zien welke vakken ik had. Gelukkig zijn de vakken op de maandag meestal hetzelfde. En ik wist dat ik een uur uitval had, omdat mijn zusje een sms’je van haar vriendin kreeg dat er een lerares uitviel, ik wist dus alleen niet wanneer. Toen ik het tweede uur (ouders hadden even gebeld naar school) op school kwam, bleek dus dat ik het eerste uur vrij had. … Het lukt mij nooit om lessen te verzuimen. -,-
Maar goed, toen school enzo, lekker bijgekletst en cadeautjes aan m’n beste vriendinnetjes gegeven. Owh, wat was het by the way mooi weer! Gewoon in m’n vestje naar huis gefietst en met korte mouwen rondgelopen. :’D En kreeg van iedereen te horen dat het gisteren zo heerlijk zonnig was. Yeah right, niet echt in Engeland. Maar als het goed is blijft het nog heel de week zo!
Ik had maar tot het zesde uur les, dus drie uur thuis, en heb toen huiswerk gemaakt, geleerd, en ben bezig met post over Engeland.  Daarna waagde ik mij aan Bloglovin’… en mijn ‘schuld’ was 62. (Ondertussen 38, wauwie wat is het verslavend.) Na het eten gedouchet en nu moet ik nog Duits leren en die 38 artikels komen ook echt wel ‘op’. De post over Engeland deel ik op in vier posten denk ik, geef me wel twee weken want het is best veel werk, ik wil het wel lekker uitgebreid doen maar niet overhaasten. Dus wacht geduldig af…

xoxo

Tumblr_m1c9x6sjz51qc57s8o1_500_large
Really walked there 😀

Geef een reactie

