Dinsdag 22 mei

Hi,

Deze keer ga ik proberen m’n post zo kort mogelijk te doen. Want ik ben echt heel moe! Vanmorgen begon het al een beetje, maar daar had ik op school niet echt last van. Ik had namelijk best een leuke dag: het zevende uur viel weer uit, bij techniek had ik eindelijk weer iets te doen, de andere lessen waren ook niet zo erg en het was leeekker weer! Om 4 uur ging ik naar de manege, want ik had een inhaalles. Ik zat weer eens op een héél eigenwijs Fjordje genaamd Amber. Nou heb ik niet zulke geweldige ervaringen met haar (al drie keer eraf gevallen en ze schiet elke les wel een keer bokkend/galoperend weg, en toch zit ik nog heel vaak op haar wat ik helemaal niet zo leuk vind ^^) en vandaag gingen we voor een van de eerste keren naar de buitenbak. Ik had een juf die daar vast is maar ik de afgelopen tijd ook heb omdat mijn vaste juf inmiddels bevallen is. Deze juf kende me dus wel een beetje, en de eerste 3 kwartier ging het goed, geen een keer gekke fratsen. Maar toen gingen we galoperen, en in het achterste deel mochten we niet komen omdat ze daar snel schrikken maarja wat doet Amber.. eigenwijs, dus die sprint daarheen, maakt een noodstop en daar lag ik. (M’n moeder zag het niet eens.) Gelukkig kwam ik zacht neer, maar daarna mocht ik nog een keer waarna ze er weer keihard vandoor ging, maar toen bleef ik wel zitten (op dat moment kan je me echt geen mietje noemen, ook al was ik niet bepaald relaxed). Daarna mocht ik nog een poging doen (yay), dat ging gelukkig iets beter. Toen was de les afgelopen, oververhit dus thuis lekker gegeten en gedouchet. Maar door het paardrijden en Engeland nog ben ik echt moe dus ik ga denk ik 8 uur ofzo al richting bed, gelukkig niet veel huiswerk voor morgen en voor overmorgen schuif ik even op naar woensdag.

xoxo

Fjord_by_colourize_large
Zo een dus, zie je het eigenwijze koppie al voor je?

Geef een reactie

