Woensdag 23 mei

Hey,

Wauw, alweer woensdag! En wat voor één, sunnn 😀 Vandaag deed ik voor het eerst een zonnehemdje van de Primark aan met een kraagje die jullie onlangs in mijn shoplog hebben kunnen zien. Met een vestje erover is het leuke effect weg dus deed ik het vandaag gewoon zonder, en ik heb het echt geen seconde koud gehad. Op de fiets in de zon voor het stoplicht staan was zelfs hot-hot-hot. Thuis at/likte ik dus een lekker ijsje en daarna wat huiswerk gemaakt, geleerd, bloglovin’ etc. Ik kwam een hele leuke post tegen met vrolijke zomerliedjes, dus die ben ik nu allemaal aan het luisteren :). Op mijn vaders computer overig, want die van mij is nu definitely naar de winkel teruggebracht. Duurt 3-5 weken, malheureusement. (Wauw, ik gooi er best wat buitenlandse termen doorheen ^^) Ik zit wel binnen trouwens, want we eten al buiten en het is besst wel heet. Even afkoelen is ook niet erg.
Nu moet ik weer aflsuiten, want ik heb nog niet zoveel aan mijn huiswerk gedaan, en ik wil vanavond ook nog tijd overhouden voor een nieuwe post over Londen.. Ik wil eigenlijk te veel, gelukkig duurt school niet zo lang meer!

xoxo

Tumblr_m4hduc6vid1rvubreo1_500_large

Geef een reactie

