Donderdag 24 mei

Hey,

Het was nog steeds héél zonnig vandaag, dus besloot ik mijn spijkerjumpsuit van de America Today Outlet aan te doen (nog wel met een legging eronder hoor). Ik had niet verwacht dat ik ‘m al zo snel aan kon, maar leuk vond ik het wel. Ik heb ‘m al een keer vluchtig laten zien in een post, met een kort broekje.  Op school waren er wat meisjes zo lief om ijsjes te halen voor de klas, yay. ;D De laatste drie uren van school waren alleen niet meer zo grappig, bij wiskunde was het héél warm (28 graden) én rumoerig (kuchkuch, niet zo’n geweldige ordehouder), plus wie wil er met dit weer binnen wiskunde doen..? Met Frans mochten we gelukkig even buiten leren, en daarna hadden we nog geschiedenis van een stagair die ons gezeur ook niet zo leuk vond. Mehh, met dit weer wilden we gewoon niet tot half 4 binnenzitten. Maar toen zag ik op het digibord dat morgen gym uitvalt dus ik hoef niet buiten op het superhete veld te puffen en zwoegen en zweten, ben lekker 13:50 uit en heb niet het zevende nog Grieks. Thuis ben ik gelijk even aan m’n huiswerk gegaan, en sinds lange tijd voor mijn gevoel heb ik weer eventjes alles bij kunnen werken wat ik wilde. Posten moest ik tot ’s avonds uitstellen, maar dat was wel even beter. Nu ga ik in een halfuurtje nog even wat filmpjes kijken die op m’n Bloglovin’ zijn blijven staan, tas inpakken, twitter, nog even Frans en daarna tv met zelfgemaakt ijs. :]

xoxo

Tumblr_lu91hddwob1r29t5yo1_500_large

Geef een reactie

