Engeland/Londen #2: Seen in London

We hebben ook heel erg veel gezien in Engeland. Ik kan niet alle foto’s laten zien, dus ik heb een selectie gemaakt van de echte ‘bijzondere’ dingen en toen kwam dat eigenlijk uit op Londen, dus heb ik besloten gewoon foto’s van London te laten zien – dat is toch al aardig wat. Alle foto´s gemaakt door mijn zus, en er zitten nog best mooie plaatjes bij! Ik hoop dat jullie net zo genieten als ik deed toen ik er was…


London Eye


Big Ben


Wachter op z’n paard…


Horse Guard


Wisseling van de paardenwacht


Moi bij een Black Beauty


Metrogang, met mooie illustraties


En laaange roltrappen


Bushokje (andersom dan bij ons) en busssen! (Sorry voor die vrouw ^^)


St. Paul’s Cathedral


Hier zat waarschijnlijk een heel klein mannetje in, hihi (die voet erachter is van een voorbijganger)


Jongen die súperknappe dingen deed met een bal


Waterloo Bridge, zijn we overgelopen


Skyline, brug met bussen en de Thames met een bootje… Kenmerkend & I like


Eekhoorntje in het park (die foto wilde niet uploaden, sorry)!


Bij Buckingham Palace


Jammer genoeg werd er aan Buckingham Palace hard gewerkt

Geef een reactie

