Maandag 28 mei

Hey,

Dit is weer eens zo’n maandag die er wél mag zijn. De dinsdag wordt er niet gelukkig van, want die krijgt nu alle ellende van maandag over zich heen. Maar nog een dagje langer weekend, daar zeg ik geen nee tegen. Het zonnetje schijnt ook nog steeds, dus vul ik mijn dag met lezen in de tuin, bloggen, blogs lezen en een beetje huiswerk. Net heb ik appelmoesmuffins gemaakt, die staan nu in de oven. Ben erg benieuwd, er zit appelmoes en rozijnen in wat ik alletwee erg lekker vind, geen suiker of boter, is snel gemaakt en met niet zoveel troep dus als het lekker is (waar ik wel vanuit ga) denk ik dat ik het wel vaker ga maken! En krijgen jullie natuurlijk ook het recept 🙂

xoxo

Geef een reactie

