Summersongs

Mijn muzieksmaak is echt té random voor woorden, want ik hou eerlijk gezegd van bijna alles wat je me voorschotelt. Liedjes die ik opzoek op youtube zijn er niet zoveel, omdat ik 1) te lui ben om de titel en artiest te onthouden, 2) ze meestal een leuke tekst hebben waardoor ik me niet kan concentreren en ze alsnog uit zet, 3) ik youtube open en er al liedjes staan die youtube mij aanraadt, die ik vervolgens aanklik en best leuk vind en dan klik ik gewoon de hele tijd willekeurig een liedje aan tot ik op een gegeven moment doodloop.
Maar onder het bloggen kan ik wel een muziekje gebruiken, en nu ik soms op mijn vaders kamertje zit of buiten en de radio niet binnen handbereik is, ben ik weer aangesteld op mijn eigen liedjes. Wat echt typische zomerliedjes zijn waarbij ik te vaak op replay druk. Maar ze geven je zo’n lekker zomers gevoel, dus waarom niet?

Taio Cruz feat. Pitbull – There She Goes

(Hé, volgens mij gaat die clip over de Secret Angels van Victoria’s Secret)

Flo Rida – Whistle

Maroon 5 feat. Wiz Khalifa – Payphone

De wijsjes blijven in je hoofd zitten, de teksten zijn niet erg origineel en worden vaak herhaald, in de clips zie je een hoop, eh, vrouwen (maar die clips kijk ik toch nooit, vind ik stiekem tijdverspilling. Ik heb ze hier wel neergezet omdat het wel de ‘official video’ is… ofzo) en toch vind ik ze echt heel leuk. Ik ben wel benieuwd hoelang dat gaat duren, ik denk dat ik ze redelijk snel zat wordt, maar voor deze momenten zijn ze echt de moeite waard.

Oh en dan nog één oud liedje, dit is best beschamend, maar met Frans kijken we altijd van die filmpjes die bij de lesmethode horen en toen lieten ze dus dit liedje horen, waarna ik ‘m de hele middag heb zitten luisteren. ^^
Kate Ryan – Ella Elle L’A

Happy Summeeer!

Geef een reactie

