IMPORTANT: verhuizing!

Misschien dacht je aan de titel te zien dat ik ging verhuizen, maar nee dat is het niet. Het enige dat gaat verhuizen is mijn blog! Verhuizen naar een nieuw webadres. Vanaf donderdag 7 juni kun je mijn blog bezoeken op hesterly.wordpress.com. Ik hoop dat iedereen het daarvoor ziet, maar ik maak deze post sticky, dus hij zal tot donderdag 7 juni op de voorpagina staan. Ik wilde eerlijk gezegd niet langer wachten, dus daarom heb ik voor die datum gekozen. Nu ik de naam al weet, wil ik die ook het liefst gelijk invoeren, maar dan verlies ik natuurlijk ook gelijk een aantal lezers, wat ook niet erg in m’n voordeel werkt. Als je meer wil weten over de naam, kijk dan even een op de pagina About Hesterly (hierboven dus).

Geef een reactie

