Woensdag 30 mei

Hello,

Vandaag had ik weer eens tot het zesde les, en dat was best wel fijn want het vijfde natuur- en scheikunde en het zesde wiskunde zorgde dat ik best wel snel naar huis wilde. Dat mocht gelukkig ook, dus was ik om drie uur weer thuis en ging ik eerst kleine dingetjes leren voor morgen, daarna Bloglovin’, twitter & weer eens voor nieuwe pagina’s op m’n blog gezorgd. Na het eten om zes uur ging ik douchen en ik had tegen mezelf gezegd dat ik echt eerst even moest leren en daarna iets voor mezelf doen niet andersom, want dan komt het er lang niet zo uitgebreid van. Na al bijna een heel schooljaar dingen in je hoofd stampen – en vervolgens weer vergeten – is het niet dat het moeilijk is maar het is gewoon… tja, saai, en ik heb af en toe echt het idee van: ik heb wel wat leukers te doen 0.o En de dingen die ik dan ontwijk, dat zijn juist de grote dingen, en vervolgens doe ik álle mogelijke kleine dingetjes, zodat ik wel leer, alleen juist de onbelangrijke dingen. Daarom mocht ik net nog even biologie leren voor een repetitie morgen (voortplanting, dan zijn we daar ook weer vanaf), maar is gelukkig gelukt en nu ga ik denk ik eerst nog even een halfuurtje tekenen (en ja, natuurlijk vertel ik daar later meer over), dan nog een uurtje tv-kijken en dan slaaapen.

xoxo

Tumblr_m4uikwu9jh1rqfn0so1_500_large
Haha deze is gewoon leuk!

Geef een reactie

