Engeland/London #4: Souvenirs


Bij de Superdrug (2+1 actie): Sleek Devine palette Oh So Special voor m’n zus, lichtblauw lakje van Barry M (alletwee niet hier verkrijgbaar, van die laatste had ik ook nog nooit van gehoord), blauwe nagellak Blue Eyed Girl van Rimmel voor mij (ik wilde al heel lang blauwe nagellak, wij hadden alleen die grijsblauwe kleur en door die actie mocht ik van m’n moeder een random iets uitzoeken… ik wist wat!) en nog een L’Oréal lippenstift voor m’n moeder


En een Blue Eyed Girl Mini… Precies dezelfde kleur! (Ik had toen we moesten wachten genoeg tijd om nagellak op te doen ;p)


Sleutelhangers voor mijn vriendinnen omdat ik het had beloofd. Rode dubbeldekker voor Brenda, rode telefooncel voor Annouk & eentje met een busje, telefooncelletje en vlagje voor Hannah. Vielen gelukkig erg in de smaak 🙂


Voor mezelf een zwart klokje met de Engelse vlag voor op m’n bureau want ik heb alleen een wekker in m’n bed waar dan vaak m’n kussen voor ligt. Ja, en nog wel een mobiel, horloge en computer, maar ik vond ‘m gewoon cute en handig mee te nemen. Je hoort hem alleen wel tikken, dus ’s avonds leg ik hem meestal tussen in mijn broeken in mijn tas, waar ik ‘m de volgende morgen terugvind.
Oh en wat eraan hangt is een sleutelhanger voor m’n zus, een hartje met Engelse vlag en ‘LONDON’ erboven.


En Jelly Beans, deliciousss. Sorry voor het grijze vlak, ik had het weggesneden maar…?

Geef een reactie

