Vrijdag 1 juni

Hello!

Vandaag was zó’n pechdag. Echt niet normaal.. ik hoop dat het geen voorteken voor de hele maand juni is! Kijk, dit gebeurde er allemaal:

  • Ten eerste had ik al niet zo’n zin in vandaag omdat ik van 8:50 tot 15:30 zat. Mèèh!
  • Om half 12 had ik kramp in m’n voet.
  • Ik werd om 6 uur wakker van mijn zus die ziek was geworden. En dan is het moeilijk om in te slapen, maar ik was wel heel moe.
  • Ik moest bepakt en bezakt naar school: gymtas & schooltas voorop m’n rek en manegetas achter op m’n fiets. Waardoor ik dus bijna twee keer zo hard moest trappen.
  • Het eerste uur had ik economie, me doesn’t like.
  • Het tweede uur muziek verwachtte ik dat we film gingen kijken omdat de leraar dat had gezegd, maar uiteindelijk moesten we gewoon met de opdracht verder. Maar daar hadden we wel een 8,5 voor, dus dat was wel fijn =D
  • Derde en vierde: buitengym! Met 3 klassen in een véél te kleine kleedkamer met zand op de grond. En toen in de regen en daarna ook kou speerwerpen en frisbeeën. Nee, bedankt…
  • Toen dat voorbij was wilde ik er voor de rest van de dag nog een leuke dag van maken, maar ik toen ik mijn fiets op slot zette vanaf buitengym brak mijn sleutel af. Dus ik m’n moeder gebeld en zij kwam me uiteindelijk ophalen met de auto en fiets op de fietsendrager.
  • Het zesde had ik een repetitie Latijn, waar ik altijd best tegenop zie, terwijl ze eigenlijk altijd goed gaan. xD
  • Eenmaal op de manege was ik me al bewust van mijn ongeluk en in plaats van een ontspannend paardrijlesje zat ik op Amber, het paardje waar ik eerder over vertelde omdat ik eraf viel. Gelukkig gingen we naar het bos en daar is ze veel rustiger, we gingen ook niet galopperen, wel een beetje jammer maar in dit geval niet echt.

Dat waren de ‘pechdingen’ wel. Thuis ging ik douchen en daarna kwamen vrienden van m’n ouders eten. Dus dat was wel lekker en nu even Bloglovin’ etc. en dan naar bed. Weekend, yeaah daar ga ik weer even lekker van profiteren! En ik hoop dat jullie dag beter verliep, haha.

xoxo

Ps_0433w_stupid_bad_large

Geef een reactie

