Planning week 23

Aangezien ik vandaag toch niet veel heb uitgevoerd en Diaryposts er iets minder gaan komen geef ik jullie vandaag gelijk even een overzicht van mijn week zoals ik nu denk dat ‘ie er ongeveer uit gaat zien. Ik weet natuurlijk niet hoeveel huiswerk die geweldige docenten op gaan geven maar ik verwacht niet buitengewoon veel.

Zondag Kwart voor 9 kerk, daarna naar m’n opa & oma voor verjaardag van m’n tante. Er komen vrienden bij ons lunchen, en dan om kwart over 3 weer kerk
Maandag 8:50 / 15:30 –  Nederlands & Duits leren
Dinsdag  8:50 / 15:30 met repetitie Nederlands  – Duits leren
Woensdag 8:50 / 13:50 met Duits so – ik wil nog even naar de Primark, want ik wil kijken of ze daar nog leuke tassen hebben, ook al weet ik niet precies waarom. Mijn schooltas slijt wel een beetje maar gaat op zich nog wel even mee, maar ik heb nog best wat geld over en wat keuze voor een tas is ook wel leuk. Daarna waarschijnlijk ook nog even naar de bieb en Frans leren
Donderdag 8:50 / 15:30 – Frans leren
Vrijdag 8:50 / 12:30 (!) met Frans repetitie (en zonder gym ☺) – thuis zijn, paardrijden, douchen en dan barbecue als afsluiting van vereniging van de kerk als het goed is. Is altijd wel gezellig, ik hoop op mooi weer…
Zaterdag geloof ik waren er plannen om naar Beekse Bergen te gaan aangezien we twee gratis kaartjes hebben

Het lijkt nu alsof ik heel weinig hoef te leren, maar dat komt omdat ik het grootste deel waarschijnlijk nog op ga krijgen ook al hoop ik stiekem dat ze dat een keertje niet zo erg doen. Ik heb trouwens net zoals in de brugklas op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag wiskunde, een uur meer dan normaal omdat we een tijdje aardig wat uitval hadden door ziekte. Gelukkig heb ik geen verschrikkelijke hekel aan wiskunde en word ik er soms zelfs blij van. Oja en ik loop altijd wat voor met de opgaven en ik heb het hoofdstuk nu bijna uit, als de rest dan nog even bezig is kan ik doodleuk gaan tekenen of spelletjes spelen op m’n mobiel. ^^ Leuke vooruitzichten. Als ik tijd over heb zal ik me vooral bezig houden met posten en blogs doorspitten, as usual. Ook nog een groot lopend project is mijn kunstdossier wat ik dinsdag de 12e in moet leveren. Alle schetsen etc. die ik dit jaar heb gemaakt.., help, die liggen echt ergens verkreukeld in mijn kluis volgens mij. Ik denk dat ik weer een 6,5 krijg (het is of een 1, of een 5, of 6,5 of 8) net zoals vorig jaar, maar hij telt maar twee keer mee dus dat vind ik dan wel best. Wel lekker dat ik me daar dan de drie weekjes daarna niet meer druk om hoef te maken.
Ik heb op zich best zin in deze week, als hij ongeveer zo gaat worden als ‘ie er nu uitziet. Nog een beetje lekker weer en dan kan ik er weer met frisse moed tegenaan!

Geef een reactie

