Filmpje: Gelezen boeken (7 mei ’12 – 4 juni ’12)

Tadadadam…

Sorry voor mijn ge‘ehm’, handengewapper, schoudergewiebel, ge‘enzo’ en die onderbreking aan het eind (ik dacht dat iemand naar boven kwam :3) en ‘Dit is GEEN dagboek’ was trouwens niet het enige Nederlandse boek dat ik heb gelezen, ‘Lieve ik’ was ook Nederlands. En bij Designerjurkje VS spijkerbroek zei ik ‘vertaald’ waar ik ‘verfilmd’ bedoelde, but I’m proud to introduce: my first video! Iets wat ik al lange tijd in mijn hoofd had, maar ik moest eerst die boeken uit, ghehe. Ik vond het echt leuk om te doen, weer een hele uitdaging, want de eerste keer dat ik op het opnameknopje drukte moet je niet denken dat ik er gelijk een volzin uit kreeg.. Het is gek om opeens te gaan praten, maar aan de andere kant ook zo leuk. Bovendien is een filmpje maken echt veel sneller dan een verslag met foto’s.  Een filmpje opnemen duurt ongeveer 10 minuten, op de computer uploaden en dan op youtube uploaden ook nog zo’n 10 minuutjes en je bent klaar. Maar anders moet je eerst foto’s maken, die op je computer zetten, om en om uploaden en er dan nog een verhaal bij schrijven. Ja, natuurlijk blijf ik dat gewoon doen, want voor de lezer is een geschreven artikel sneller te bekijken dan een filmpje (in mijn geval dan, voor een filmpje moet ik echt even tijd vrijmaken) maar alsnog, als ik iets wil laten zien ofzo doe ik het denk ik wel eens zo. En omdat ik het gewoon hartstikke leuk vind!

De boeken nog even een keer op een rijtje:

  • Fatale kus – Lauren Henderson
  • Dit is GEEN dagboek – Erna Sassen
  • Designerjurkje VS spijkerbroek – Lola Douglas
  • Go Johnny Go! – Paige Toon
  • Pretty Little Liars 1 (…..) &2 (….) – Sara Shepard
  • Lieve ik – Sara Kruijt
  • Zoenen & Leugens – Lauren Henderson
  • The Vampire Diaries 1 (Ontwaken) & 2 (De Strijd) – L. J. Smith

Zoals ik al zei: laat een comment achter voor een reactie, verbeterpunt (meer over de verhaallijn o.i.d.), ander leuk idee voor een filmpje ofzo. Ik ben benieuwd (:

xoxo

Een gedachte over “Filmpje: Gelezen boeken (7 mei ’12 – 4 juni ’12)

  1. Pingback: Pretty Little Liars | Hesterly

Geef een reactie

