Maandag 4 juni

Hi dears,

Het heeft dus echt gewoon bijna de hele dag geregend! ’s Morgens kon ik dus in regenpak naar school en het was ook nog gewoon koud, niet fris, maar kóúd. Anyway, voor de rest eigenlijk wel een leuke dag. Op school viel er een uur uit dus kon ik met twee vriendinnen fietsen (in de miezer nog steeds ja, maar ok) en thuis een cakeje eten dat m’n moeder had gebakken. Daarna naar de bieb geweest, toen was het vier uur, zo laat als ik dus had verwacht dat ik thuis zou zijn. Echt niet veel huiswerk, alleen Frans & Duits op wrts gedaan en Nederlands doorgelezen dus kon voor de rest Bloglovin’ lezen en bloggen. Na het eten omgekleed etc. en nu is het pas tien voor zeven, dus nog Nederlands doen (morgen rep) en dan denk ik vast even wat huiswerk wat eigenlijk niet nodig is maar wat ik wel kan doen, doen. Hahah :]

xoxo

Tumblr_m53q68gn5b1rxfbowo1_500_large
Waaauw wat is dit een mooooie foto!

Geef een reactie

