Woensdag 6 juni

Hello!

Vandaag was een leuke dag. Door de regen naar school, maar het regende lang niet zo hard als gister. Het tweede uur had ik een tussenuur en ging ik even naar het winkelcentrum en heb ik me verlekkerd in de Claire’s, wat is dat een leuke winkel met zúlke leuke kettingen en oorbellen! Daarna had ik nog aardrijkskunde, Engels, pauze en daarna natuur- en scheikunde. Toen was ik uit om 13:50 en ging ik nog even naar de Primark en Kruidvat. Bij de boekenwinkel wilde ik wat kopen maar die boekenserie is al uit de schappen, dus dat wordt Bol.com. Wat ik heb gekocht verschijnt hier vanzelf in een shoplog :] Ik was om drie uur weer thuis en heb toen lekker achter ‘m’n’ laptop gezeten, even gehuiswerkt (niet veel :)), gegeten, omgekleed en hierna nog even twee filmpjes kijken en nog wat dingen regelen voor m’n feestje dat ik eindelijk heb gepland. Waarschijnlijk, als ik snel genoeg m’n laptop afsluit, ook nog wel even tijd om te lezen want oh wat heb ik een leuk boek! Anders dan ik normaal uitkies maar toch op z’n eigen manier heel leuk. Kortom, een top dag: weinig school, weinig huiswerk, weer wat nieuwe dingen geshopt en genoeg tijd om te lezen & computeren!

xoxo

Tumblr_liy076adqs1qdwdzao1_400_large

Geef een reactie

