NOTD: Dream Catcher

Hi,

Op een van mijn favoriete beautyblogs Beauty Before Breakfast spotte ik woensdag een hele leuke nailart. Zij had namelijk een vrolijke dromenvanger op een nagel gemaakt. Ik vond het er echt heel leuk en niet al te moeilijk uit zien, dus besloot ik gister om ‘m ook uit te proberen.


Zoals je ziet een mooi nudekleurtje met een vrolijke dromenvanger. Ik besloot, ondanks mijn liefde voor felle kleuren, ook voor een nudekleurtje te kiezen. Ik weet niet waarom, maar de combinatie vond ik gewoon heel mooi. Ik twijfelde nog voor de No Doubt en Irreplaceable van Essence; twee bijna dezelfde kleurtjes, alleen heeft Irreplaceble flakies/shimmer.


Uiteindelijk koos ik toch voor Irreplaceable omdat ik het wel leuk vond om mijn andere nagels, waar alleen die lak overheen zou komen, ook nog wat speciaals mee te geven. Irreplaceable is zandkleurig, een beetje taupeachtig met gouden shimmer of heeele kleine flakies, net hoe je er tegenaan kijkt, en een rotnaam dus, haha. Voor de rest gebruikte ik ook nog een zwarte, witte en glitterpainter van de Douglas van het merk, eh, Kiss Nail Art geloof ik en een blauwe painter van Etos huismerk.


En dit is ‘m uiteindelijk geworden! De meeste kleurtjes zijn wel wat anders en de veertjes aan het einde pasten er niet echt goed meer bij, maar ik doe te weinig aan nailart om het helemaal perfect na te maken. Op mijn rechterringvinger was het nog meer gepruts omdat ik het met links moest doen, maar ook daar is het nog gewoon goed te herkennen als een dromenvanger. Misschien niet van een afstandje, maar uiteindelijk kijk ik er het vaakst naar, van heel dichtbij. En stiekem word ik daar nog best wel heel blij van!

Ik vind dit een hele leuke nailart die nog best simpel na te maken is zonder al te veel gereedschap, ookal is een striper/painter (nagellak met een heel dun kwastje dus) wel een echte musthave en is wat oefening daarmee ook wel handig.

Een gedachte over “NOTD: Dream Catcher

Geef een reactie

