Vrijdag 8 juni

Helleeuw,

Ten eerste: gefeliciteerd,  je hebt het weekend gehaald! Ten tweede: gefeliciteerd, je hebt mijn blog teruggevonden en daarmee kan ik je bestempelen als trouwe lezer!
Zo. Dat was dat. Gelijk een grote portie uitroeptekens voor mijn doen.
Nu verder over vandaag. Het was een korte dag, 8:50 / 12:30. Het eerste had ik een repetitie Frans die wel goed ging. De rest was niet zo erg boeiend, wat nog wel te vermelden is is dat het kapothard waaide! Thuis heb ik gelezen (geloof ik zo’n 200 pagina’s, I like), een tekst van Latijn vertaald en daarna naar de manege om paard te rijden. Ik zat op een leuk paardje, alleen was ‘ie wel een beetje ‘wilder’ dan normaal door de wind. En ik kwam amper vooruit op de terugweg naar huis, maaar daar stonden wel de wekelijkse patatjes te wachten die we al heel lang niet meer hadden gehad om de een of andere reden. Dus mjam, dat was lekker. En daarna heb ik gedouchet en mijn kunstdossier in de map gedaan met overal keurig gaatjes in. Nu alleen zaterdag/zondag/maandag nog een creatieve voorpagina en een inhoudsopgave erbij doen en inleveren die hap!
Dus ja. Dat was het wel. Oja, en ik ga zometeen naar beneden om tv te kijken. Maar dat doe ik eigenlijk elke avond.

xoxo

PS: voor als het je opvalt, ik heb net filmpjes van Teske zitten kijken (http://www.youtube.com/user/MyLovebugLife?feature=watch), vandaar my mood ^^

Tumblr_m5b83wsvyq1qipu41o1_500_large

Geef een reactie

