Let Airplanes Inspirate You

6069880763_beba8bf72b_z_large
Tumblr_m523o5x8iq1qmbt9lo1_500_large
Tumblr_m3c7y8bxdf1r0nnduo1_500_large
Tumblr_m53yywiwzt1roqzcxo1_500_large
Tumblr_m4pkqetb4s1r98ih4o1_400_large
Airplane-airplanes-beautiful-blue-color-favim.com-429638_large
Tumblr_lu38n5ljpp1qaa01oo1_500_large
Tumblr_m42pkakr6m1r6khwmo1_500_large
Img_7459_large
Tumblr_m50dzufeyp1qd5zqzo1_500_large

Een gedachte over “Let Airplanes Inspirate You

  1. Die uitzichten uit vliegtuigramen zijn altijd zo mooi hé, vooral dan ’s nachts, als je net over een hele grote stad vliegt! 🙂 Wat mijn creativiteit betreft, dat valt over het algemeen wel mee hoor. Ik ben enkel creatief te noemen in de periodes waarin ik het niet kan zijn, zoals nu tijdens mijn examens bijvoorbeeld. Dan zit ik zoals nu fysica te leren en wil ik de hele tijd achter mijn naaimachine kruipen, een collage maken of een tekstje schrijven, maar dan gaat het net niet en stel ik het uit tot in de vakantie, waarin ik meestal veel te lui ben om iets eraan te doen… Frustraties

Geef een reactie

