Weekplanning week 24

Ik kwam erachter dat ik deze week eigenlijk heel wat afspraken heb staan… Van een ‘weekplanning’ wil ik geen vaste prik maken, maar omdat ik wél wilde laten weten wat ik allemaal ga doen maar waarschijnlijk niet heel veel tijd heb om het te vertellen, hier even snel.

Dinsdag ’s avonds muziekuitvoering ((bas)klarinet) van m’n zus in R’dam stad
Woensdag ’s middags (16:00) afspraak bij de ortho, hopelijk staat mijn kies recht genoeg en mag ik van die elastiekjes af… ’s Avonds Nederland-Duitsland!
Donderdag ’s avonds eten bij opa & oma
Vrijdag paardrijden en ’s avonds bbq’en bij een van m’n verenigingsleidsters als afsluiting van het verenigingseizoen van de kerk
Zaterdag vanaf 16:00 gemeentedag van de kerk met bbq enzo

Qua school elke dag 8:50/15:30 en ik verwacht ook niet veel uitval. Gelukkig alleen woensdag een repetitie wiskunde en daar leer ik nooit echt voor. Aangezien het het einde van het schooljaar is, vind ik het niet zo erg, maar een beetje van-hot-naar-her is het wel. Hier zullen jullie het niet heel erg merken, posten staan al klaar, alleen wat meer GMH & Inspiration dan Diary denk ik. Zelf merk ik het jammer genoeg wel, ik ben veel chagrijniger dan normaal (mensen die er in mijn ogen weer een potje van maken in het verkeer, krijgen in mijn hoofd gelijk een hele scheldtirade) en ik weet van mezelf dat dat komt doordat ik geen zin heb in al die afspraken. ^^

Fijne week! xoxo

Geef een reactie

