Kelly Clarkson – Dark Side

Wauw. Dit is echt gewoon een heel mooi liedje. Sowieso houd ik van Kelly Clarkson, haar liedjes die je meestal laten zien dat er nog hoop is. Je kan haar herkennen van Breakaway, een liedje dat al weer een aantal jaar geleden een hit was. Ik vind dat ze nu echt een heel mooi liedje heeft gemaakt en ook de clip vind ik deze keer de moeite waard. Ook als je jezelf niet echt herkent in zo’n situatie (ook al heeft iedereen wel zoiets wat nu in zijn/haar hoofd opkomt), geeft de clip heel veel situaties waardoor het nummer in elk geval mij gelijk raakt omdat je je dan écht kan inleven. Kijk alsjeblieft eerst even de clip en lees dan deze tekst.

There’s a place that I know… it’s not pretty there and few have ever gone. If I show it to you now, will it make you run away
Or will you stay, even if it hurts, even if I try to push you out. Will you return? And remind me who I really am. Please remind me who I really am
Everybody’s got a dark side… Do you love me? Can you love mine? Nobody’s a picture perfect but we’re worth it, you know that we’re worth it
Will you love me? Even with my dark side?
Like a diamond, from black dust. It’s hard to know it can become. A few give up, so don’t give up on me. Please remind me who I really am
Everybody’s got a dark side… Do you love me? Can you love mine? Nobody’s a picture perfect but we’re worth it, you know that we’re worth it
Will you love me? Even with my dark side?
Don’t run away, don’t run away. Just tell me that you will stay. Promise me you will stay, don’t run away, don’t run away
Just promise me you will stay… Promise me you will stay
Will you love me? ohh Everybody’s got a dark side… Do you love me? Can you love mine? Nobody’s a picture perfect but we’re worth it, you know that we’re worth it
Will you love me? Even with my dark side?

Je ziet hier heel veel onzekerheid terug, in de tekst maar ook in Kelly zelf zoals ze in het begin van de clip staat, met haar ene hand haar andere bovenarm vasthoudend. Een houding die in ieder geval ík bij mezelf wel eens terug zie. Als ik down ben ga ik denk ik echt even dit liedje luisteren en de clip erbij bekijken, ik heb zo’n idee dat dat in ieder geval bij mij gaat werken.

lots of ♥ & stay strong

Geef een reactie

