Minichocolaatjes

Wij hebben dus een Mini en zijn lid van de Nederlandse Mini Seven Club. Vanwege het vijftigjarig bestaan kregen we dit vormpje opgestuurd. Ik denk bedoeld voor ijsklontjes, maar je kan er natuurlijk nog veel meer andere dingen mee doen. Zoals.. minichocolaatjes! Kijk mee =)


Dit is het vormpje dus (na gebruik overigens). Kun je een hoop leuke dingen mee doen! Ik smolt chocolade en deed er stukjes biscuit, wat kokos en fijngemalen hazelnoot in. Met een lepel erin en dan opstijven in de koelkast.


Weer hard geworden en tijd om eruit te halen, yay! Ging heel makkelijk door het plastic.


In de file. Zes die de ene kant op gaan, drie de andere kant op.


Zó schattig, zelfs met raampjes enzo!


Zus had geluk en stuitte gelijk op een stukje biscuit.

Ik vind dit echt een leuk vormpje, ook voor bijv. ijsblokjes voor in de zomer. Maar chocolaatjes vind ik ook heel leuk, je kan er nog wat extra’s door doen en dan wordt het geen gek hoopje, maar een schattig mini’tje. Me likey!

2 gedachten over “Minichocolaatjes

    • Dankje! Je krijgt gewoon aanvullend beeldmateriaal bij mijn verhalen op school, haha dat heeft niet iedereen. En nu weet je gelijk een beetje hoe een mini eruit ziet 🙂

Geef een reactie

