Woensdag 13 juni & more

Hello dear!

Gisteren was sinds een lange tijd weer een dag dat er maar één post online kwam. Ik had het namelijk druk genoeg met school, huiswerk, douchen, eten en naar een muziekuitvoering van m’n zus. Nee, ik kon en kan het niet echt een leuke dag noemen. Gelukkig was vandaag wel een aardig stukkie beter, behalve dan het feit dat ik midden in de nacht wakker werd met een dicht linkeroor. Normaal als mijn oor dicht zit kan ik hem nog wel openkrijgen als ik mijn oorschelp openhoud, maar dat lukte deze keer niet. Nog maar even doorgeslapen en toen school, dat ging gelukkig – mede door het vijfde en zesde k&c beeldend – wel redelijk snel voorbij. Alleen ik had wel het idee dat ik in een bel ofzo leefde, het is nu al iets gewend maar kraakt ook een beetje. Ik denk dat ik ook maar voor de (sla-)olie moet gaan en anders maandag uit laten spuiten. ^^ Na school moest ik nog even naar de ortho, ben al bijna een jaar beugelloos maar ik had dus een nieuwe scheve kies; hij staat nu recht genoeg, dus ik hoef geen elastiekje meer te dragen, nog één keer terug en als het nog steeds goed is gaan die twee plaatjes er ook uit.
Ik was om kwart over vier thuis, maar iets later dan normaal. Even geleerd, maar die 18 Bloglovin’ posts waren ook wel heel aantrekkelijk ghehe. En toen had ik zin om te posten, nou na gister mocht dat wel van mezelf. Vanavond nog wel even huiswerk, maarja. Deze week had ik maar een toets maar volgende week maandag, dinsdag & woensdag grote so en woensdag nog een repetitie erbij. Vrijdag misschien ook nog een so en donderdag Corpus. Pfft, opeens nog zoveel toetsen, maar het moet wel lukken – vakantie als je het niet verdient is ook niets. Ik hoef er happily niet hard aan te trekken, maar wil mijn laatste rapport wel met nog steeds goede cijfers beëindigen. Bloggen vind ik nog steeds superleuk maar zaterdag en komende week zal ik sowieso druk bezig zijn, of ik tijd hem om alles vooruit te plannen weet ik niet, maar ik doe in ieder geval mijn best en weet ook van mezelf dat ik altijd denk dat ik het súperdruk heb terwijl dat dan uiteindelijk best meevalt. ^^ Tot zover vandaag, fijne wedstrijd vanavond! …

xoxo

98af697476de4f302c411da79d23174a-d536vck_large

Geef een reactie

