Jups, nieuw thema

Het was een zaterdagmorgen. En ik snuffelde weer eens tussen de thema’s.
Toen kwam ik deze tegen, en dit is nu eens een van de weinige waarbij ik echt denk die vind ik leuk en waar ik echt even naar kan kijken. (Zou deze nieuw zijn of heb ik hem gewoon nog nooit gezien?) Ik hoop dat jullie dat ook vinden! De kolom met de widgets is een beetje gek, want je kan er niet scrollen dus er past niet meer in, maar de broodnodige dingen staan er in ieder geval in. In tegenstelling tot het vorige thema geen grote header, maar toch valt ‘ie op en ik hou trouwens ook van het lettertype. Eindelijk heb ik ook een leuke achtergrond gevonden, dus me likey.
Ik heb vandaag al veel te veel achter mijn pc gezeten (maar hé, wel goed bezig geweest,  2½ post en 1 filmpje) en kwam hier eigenlijk alleen om Bloglovin’ posts te lezen omdat ze niet wilden laden op m’n mobiel, maar er ‘moest’ ook nog een post komen vandaag dus vandaar dit kleine schatje.
Als m’n moeder zo thuiskomt gaan we naar de gemeentedag van de kerk (weer bbq en met dezelfde mensen als gister, maar wel gezellig want gister was het ook gezellig :)) dus ajuus paraplu’s.

PS: ik kwam erachter dat ik mijn posten wel inplande om 11:00 maar ze door tijdverschil ofzo pas om 1 uur online kwamen. (Hij zegt nu ook ‘concept opgeslagen op (moet dat niet om zijn?) 14:56’, terwijl het twee uur later is.) Dus ga ik ze gewoon om 9:00 ofzo inplannen. Of misschien nog wel eerder. Ach, ze komen er in ieder geval toch wel.

Bc9cf52403286c76c28349907ff113e9_large
Lief hè, zelfs hier zit een plaatje bij. Wat ben ik toch lief voor jullie (ogen).

Geef een reactie

