Maandag 18 juni

Hello :),

Volgens mij is er echt iets mis met Nederland. We verliezen drie wedstrijden van het EK en het regent keeeeihard op 18 juni! Heerlijk geregenpakt trotseerde ik vanmorgen de plensbui, klap onweer en grote plassen. Heel de school gelijk weer vies en nat, maar met mij viel het gelukkig nog wel mee omdat ik maar 20 minuutjes onderweg was. ’s Morgens was ik al heel blij geworden, omdat gym uitviel. Dat heb ik normaal op vrijdag en nu opeens op maandag, dus was ik nu eens een keertje het vijfde uit op maandag, wat lang geleden was. Huiswerk & Bloglovin’ etc., even wat eten & drinken en toen naar de dokter om m’n oor uit te laten spuiten alleen dat lukte niet echt -,- Daarna even lekker Bloglovin’ & twitter, gegeten, omgekleed en nu nog godssssdienst leren en ook even naar wiskunde kijken want mijn wiskundeleraar kreeg de klas niet stil (ok, ze waren ook wel heel druk) dus toen was het ‘als jullie het toch zo goed weten, laat dat dan maar zien, jullie hebben morgen een so!’ Best, ik ben toch al 2 paragrafen verder, maar flauw is het wel. Godsdienst leren vind ik echt saai, maar moet toch gebeuren dus beter doe ik dat nu even snel en dan heb ik nog een uur. Ben benieuwd of het me gaat lukken…

xoxo

Tumblr_m5tj29o0zn1qev1moo1_500_large

Geef een reactie

