Dinsdag 19 juni

Hi there,

Vandaag zijn er nog best wat noemenswaardige dingen gebeurd. Allereerst ging de telefoon vanmorgen tijdens het ontbijt en ik dacht eerst dat mijn zus uitval had omdat ze dat wel vaker heeft op dinsdagmorgen, maar het was dus voor mij en ik had het eerste vrij. Derde uur uitval in twee dagen, dus dat gaat goed hahah. Ik heb nog maar even een beetje huiswerk gedaan en internetten. Daarna gewoon school, en ik kwam erachter dat ik mijn brood was vergeten, maar ik wilde toch nog een keer een broodje kopen. Maar kip-saté ‘hebben we pas na de vakantie weer’ (schatten, dat duurt nog anderhalve week?) dus nam ik ham, was wel lekker. (Gelukkig vers en knapperig, want ik heb er ook een keer eentje uit de koelkast gehad met een plasticje eromheen.) Het zevende hadden we dus die so wiskunde, wat uiteindelijk een openboektoets werd die bestond uit opgaven uit het boek, heel makkelijk. Je mocht weg als je klaar was dus kon ik een halfuur eerder weg 🙂 En thuis stond er iets heel liefs op mij te wachten. Het sms’je ‘het is rood met toetsen’ van mijn moeder had ik pas na een halfuur door, maar het was dus mijn laptop! Ahh en hij is zo schattig (die van mijn ouders is net een slagje groter, dus is dit weer even klein) en zo rood, happy to have him back.
Veel huiswerk heb ik niet echt, so Duits voor morgen ken ik al, so Grieks voor donderdag ook wel en so Frans ook wel, maar daar heb ik nog twee dagen voor. Waar ik nog wel voor moet leren is repetitie NS, maar dat komt wel goed. En ik moet nog even douchen, en m’n nagellak eraf halen, maar niet zo druk dus. (Hoevaak heb ik wel niet het woord dus gebruikt?) Jullie ook nog een fijne dag!

xoxo

Tumblr_lpdz3sbd491qzi2zwo1_500_large

Geef een reactie

