Donderdag 21 juni

Hoi,

Vandaag begon met de eerste twee uur Grieks. Dat was best saai, want we hadden een woordjes so en daarna een tekst vertalen voor een cijfer. Daarna gingen we naar Corpus! Ik was er al een keer eerder geweest, maar vond het alsnog wel leuk. We waren drie uur al weer op school en toen kon ik nog naar huis fietsen met een vriendin. Thuis ging ik al weer bijna weg met m’n moeder om inkopen te doen voor zaterdag, dan vier ik m’n verjaardag nog met een vriendin. Zaterdagmorgen en -middag ben ik dus bijna heel de tijd bezig met dingen klaarmaken, maar dat vind ik wel leuk. 🙂 Nu moet ik nog een beetje leren voor morgen (so Frans en nog wat van Latijn) en Nederlands doorlezen, maar ik ben de laatste weken echt heel de tijd een beetje moeïg en 25 graden in de bus deed er ook niet veel goeds aan, dus erg veel aandacht zal er niet in gaan zitten. M’n zus is ook op excursie, dus voor de rest zal het wel een rustige avond worden. Ik ben benieuwd wat voor stortbuien er gaan komen…

xoxo

Tumblr_m5r5ihkru81rtcezbo1_500_large

Geef een reactie

