Schooljaar 2012/2013: agenda’s

Aan het nieuwe schooljaar willen we nog lang niet denken en dat is ook niet erg, aangezien het pas over ruim twee maanden begint. Maar waar wij meiden wél van houden is shoppen en als je dan toch ooit weer terug naar school moet, dan liever in style! Ik heb alvast een paar agenda’s op een rijtje gezet – lang niet alles. Als je op de naam klikt kom je op een site waar je hem beter kunt bekijken en evt. bestellen.

 agendas2013_zps282cab2d.png

1: Oilily €16,95 || 2: CosmoGirl €14,95 || 3: Indochine €14,95 || 4: Miss Blackbirdy €14,95 || 5: Disney Cuties €14,95 ||
6: Pussy Deluxe €14,95 || 7: Elle Girl €14,95 || 8: Blond Amsterdam €14,95 || 9: O’Neill (meisje) €15,95 || 10: Paul Frank (meisje) €15,95 ||
11: Pip Studio €15,95 || Babette €13,95 || Girlscene €14,95

Er zitten best wat leuke tussen, maar je ziet wel dat de merken een beetje hetzelfde doen als vorig jaar (en misschien ook wel als het jaar daarvoor). Bovendien lijkt dat ook nog allemaal op elkaar, dus een beetje originaliteit mag wat mij betreft wel, maar oké. Dan zou ik hem zelf moeten gaan maken, maar dat is me dan weer een té grote klus. 🙂 De prijzen liggen allemaal rond de 15 euro, voor iets wat een schooljaar meegaat vind ik dat niet te veel. Ik heb mijn oog al een beetje laten vallen op de Girlscene agenda, of ik die daadwerkelijk ga kopen weet ik nog niet, hij lijkt wel een beetje op die ik nu heb namelijk. Uiteraard komen jullie het te weten als ik er eentje heb gekocht!

Heb jij al een leuke agenda op het oog of gekocht?

Geef een reactie

