Zaterdag 23 juni

Hello!

Vanaf vanmorgen 9 uur ben ik al aan het rennen en springen, want vandaag vieren Hannah en ik onze verjaardagen voor vriendinnen. Van 17:00 tot 22:00, dus dat betekent ook met avondeten en daarvoor ben ik heel druk in de weer geweest. Spiesjes, hapjes dit, hapjes dat, salades.. Ondertussen ben ik ook nog naar het bos geweest waar we heen gaan om een mooi plekje uit te kiezen en even langs de Lidl voor batterijen voor m’n radio en nog wat andere dingen. Al heel de dag vliegen er dingen m’n hoofd in (en uit) die ik nog moet doen en waar ik op moet letten. Net heb ik me omgekleed, nu nog even een leuk make-upje en een cadeautje voor Hannah kopen. Zij komt om half vijf ofzo, dus dan moet ik alles gedaan hebben. Gelukkig is het nu pas half drie en heb ik dus nog even. Misschien kan ik zelf nog wel eventjes gaan zitten, want ik sta al vanaf half 9 vanmorgen (behalve bij de koffie- & lunchpauze :)) hahah. Maar ik heb er wel heel veel zin in, een beetje jammer dat ik niet kan bloggen (morgen ook niet, hele dag weg) maar dat komt volgende week wel weer.
Ik hoop even wat leuke foto’s voor jullie te kunnen schieten, van het eten, van de meiden en van cadeautjes zodat ik het in een leuke post kan zetten. Oh, en duim alsjeblieft nog even voor het weer!

xoxo

Tumblr_ly0kofcewc1qe8ctfo1_500_large

Geef een reactie

