Maandag 25 juni

Hey guys!

Vandaag was de maandag lang niet zo rot als normaal, want dit was de allerlaatste maandag, het begin van de allerlaatste schoolweek. Heer-lijk! Veel hebben we niet gedaan: Duits – Sissi kijken, biologie – Life kijken, wiskunde – wel normaal ‘werken’ (wordt daar niet zoveel gedaan), natuur- en scheikunde – uitleg over 3D, 3D-bril maken en 3D foto’s & filmpjes kijken, geschiedenis – La vita è bella kijken, godsdienst – project afmaken, Engels – Fiddler on the roof kijken. En deze week heb ik corvee (met m’n zus en acht anderen), joehoe! Dus elke pauze vegen en met stoffer en blik in de prullenbak doen en dan met geldige reden te laat in de les komen. Deze week is toch kort, dus ik heb geluk (veel beter dan de eerste schoolweek weer!). Morgen heb ik drie toetsen, dus thuis kon ik beter gaan leren, maar ik moest nog wat dingen doen enzo én blogs lezen en uiteindelijk overheersde dat toch wel, haha. Daarom heeft mijn avond ook een redelijk strakke planning: 18:00 – 18:30 gedouchet, 18:30 – 19:00 deze post & die voor morgen, 19:00 – 19:30 leren en dan nog een halfuur/driekwartier foto’s maken van cadeautjes, tas inpakken, filmpje kijken van bloggers etc. etc. Vanaf morgen verveel ik me waarschijnlijk dood ’s middags, maar nee hoor, ik wil het vandaag afhebben… Soms word je moe van jezelf. :’)

xoxo

Tumblr_m66msiv9gw1rqfn0so1_500_large

Geef een reactie

