Party Part One: what we did

Afgelopen zaterdag hebben Hannah en ik ons feestje gevierd omdat we 13 & 14 mei jarig waren. We besloten alle meiden van de klas uit te nodigen, Annouk & Sanne uit de parallelklas en Brenda. Er had maar één iemand afgezegd, dus waren we incl. ons met z’n zeventienen. Het begon om vijf uur en toen iedereen er was gingen we een kwartiertje lopen naar het bos. Daar was ook zo’n vlot en een loopbrug, dus iedereen ging dat gelijk proberen, haha. Toen kwamen mijn ouders en de moeder van Hannah de stoelen en het eten brengen en hebben we heurlijk gegeten. Daarna was het uiteraard tijd voor de cadeaus en wauw, ik bleef maar uitpakken! Echt superleuke dingen gekregen, dat ga ik nog wel eventjes aan jullie laten zien. Voordeel natuurlijk als je zoveel mensen uitnodigt 😉 Na dat gingen een paar meiden het bos in, anderen weer naar de loopbrug enzo en ik zat met Hannah, Simone, Annouk en Brenda bij de kabelbaan. Die groepjes die je in de klas hebt hou je hier ook, maar dat maakt niet zoveel uit want iedereen heeft nu eenmaal z’n eigen vriendinnen en als je het daar gezellig mee hebt is het goed wat mij betreft.
Toen de ijsjes kwamen kwam iedereen weer samen en hebben we nog even een paar potjes nagellak, zoutjes, chips en chocola opengemaakt. En zo was het eigenlijk al weer half 10 en gingen we weer naar huis lopen (met de Lidlwinkelkarren die we op de heenweg hadden opgepikt ^^). Iedereen opgehaald en toen moe maar voldaan m’n bedje in!

Wij vonden het echt supergezellig, de eerste keer voor mij dat ik het zo groots deed (dan moet je ook wel naar buiten, want in ons huis.. Ehm nee dat past niet) en dat vond ik hartstikke gezellig. Het weer was ook precies (of eigenlijk: net) goed, soms wel frisjes maar als je bezig bleef enzo had eigenlijk niemand het echt koud. Ik ben nu stiekem ook wel een beetje blij dat het geweest is omdat ik heel veel moest regelen, maar dat was het wel allemaal waard.
Tot en met vrijdag zal ik alle gaatjes en hoekjes van mijn feestje nog even belichten. Ik heb er even over nagedacht of ik het wel allemaal achter elkaar zal doen, maar ach dan zitten jullie nog lekker in de sfeer en ik neem aan dat jullie dit ook wel leuk vinden om te zien. Sommige posten zijn niet heel erg groot of met erg veel tekst, maar ik denk niet dat jullie me daarop gaan beoordelen haha, dus ik wens jullie veel lees- en kijkplezier met de andere drie posten!

Een gedachte over “Party Part One: what we did

  1. Pingback: Found on Lisanneleeft.nl: 100 inspirerende doelen voor de vakantie | Hesterly

Geef een reactie

