Party Part Two: love for my friends

Allerbeste, beste en gewone vriendinnen; aan die benamingen doe ik niet echt meer. Maar ik weet wel wie mijn goede vriendinnen zijn, ook al had ik dat misschien in eerste instantie niet gedacht.
Annouk heb ik in de brugklas leren kennen, en we zitten nu niet meer in de klas, maar staan wel elke pauze bij elkaar. Liefde voor paarden delen we ook allebei.
Brenda ken ik al heel lang (wonen dichtbij elkaar en gaan + gingen naar dezelfde school), maar pas sinds eind groep 8/de eerste zijn we goede vriendinnen geworden omdat we samen naar school gingen fietsen. Ook cath, vereniging en de manege doen we samen, super gezellig.
Ook Hannah ken ik sinds de eerste, in de tweede gingen wij allebei naar gymnasium en toen gingen we opeens heel veel met elkaar om en zijn de lessen veel gezelliger.
Dit zijn alledrie echt goudmijntjes, elke keer kom ik weer leuke dingen en eigenschappen tegen. Lachen, over leuke of serieuze dingen praten, en ook als je even niets te zeggen hebt is het niet ongemakkelijk. They really make me happy!

Zaterdag was het hartstikke gezellig en hebben we ook wat leuke foto’s gemaakt. De meesten zijn van Annouk en mij, omdat Brenda (donker haar met krullen) toen de camera in handen had en Hannah (dus met blond haar met krullen) ergens anders was. Veel kijkplezier! 🙂

Oeps, niet helemaal scherp ^^







Een gedachte over “Party Part Two: love for my friends

Geef een reactie

