Party Part Three: we just love to eat

Het eten was ook een onderdeel van de avond zaterdag, ik heb heel de dag in de keuken gestaan maar lekker was het wel. Toen iedereen net opgeschept had en aan het eten was was het ook helemaal stil, hihi. Kijk mee wat er allemaal was…

Bovenste rij: augurken, sushi, komkommersalade, worstspiesjes (paprika – champignon – stukje worst – ui – stukje worst – champignon – paprika) en kleine hamburgertjes, kipspiesjes (stukje kip – ananas – stukje kip – ananas – stukje kip), eimuffins, huzarensalade, komkommergarnalenhapjes

Onderste rij: knakworstjes in bladerdeeg, wit stokbrood, drie verschillende soorten wraphapjes (heeft Hannah gemaakt en ik heb er maar een op omdat in die andere roomkaas o.i.d. zat, maar die ik op had was erg lekker met pesto, ham en sla), kruidenboter, bruin stokbrood, hartige taart (heb ik niet op en niet gemaakt, maar was volgens mij wel lekker met paprika en uh..), aardappelsalade
Niet zo’n duidelijke foto, maar we hadden natuurlijk geen tijd om uitgebreid foto’s te gaan maken. Ik wilde de foto graag ook nog ‘rechtzetten’ maar dat programma staat nog niet op mijn computer, volgende keer beter!

(Niet op de foto: cherrytomaatjes & spinazietaart. En uuh satésaus, maar die stond nog op het aanrecht thuis ;#)

Het was echt heel erg lekker en ook aan het maken en de andere voorbereidingen heb ik veel plezier gehad. Eindelijk kon ik eens een keer al die verschillende hapjes enzo maken, heel leuk! De meeste dingen werden ook wel lekker gevonden, en het inschatten hoeveel we moesten hebben was ook wel lastig, maar uiteindelijk hebben we van het vlees maar 6 dingen in totaal over en van sommige dingen weer wat meer, maar niet voor een heel weeshuis in ieder geval. 🙂 Ook echt bijna alles was selfmade, behalve de augurken, cherrytomaatjes en huzarensalade.
Wil je ergens het recept van hebben? Just ask!

Geef een reactie

