Party Part Four: I won’t say no to presents

Cadeautjes, nee daar zeg ik geen nee tegen! Een voordeel als je veel mensen uitnodigt: ook veel cadeaus. Ik bleef maar uitpakken en voelde me ook echt verwend (wel op de goede manier hoor). Benieuwd wat ik allemaal heb gekregen? Voor jullie heb ik het vastgelegd!


Badkuipje met klein pufsponsje, badparels en douchegel. Dit badkuipje vind ik echt cute, misschien nog te recyclen als plantenbak? || Dode zee moddermasker || HEMA aardbeienmasker || Yves Rocher 3 minutes masker met Spaanse granaatappel, ik moet echt eens wat vaker maskertjes gaan doen! || Yves Rocher douchegel met bloemenwater van de lotusbloem uit Laos


Essence Like a new Love, 10 ml verpakking || Nagellak Miss Sporty, een lief kleurtje dat tussen koraal en peachy inzit. Wel echt zo’n modekleurtje dat we ook nog eens niet hebben || Nagellak Greenwich Village NYC, knaaalroze, I like || Lipsmacker Coca Cola, had niet verwacht dat ik dat zo lekker zou vinden, maar de geur is echt heel echt en totaal niet chemisch en volgens mij verzorgt het je lippen ook nog wel een beetje || Oogschaduw NYC, ook roze


Balpennen met leuke opdruk, schrijven allemaal blauw || Katapultpen, daarmee kan je een propje schieten… Lol, mijn rebel van een moeder probeerde het gelijk uit || 12 gelpennen, met en zonder glitter. Hoe ‘van vroeger’ het soms ook lijkt, ik gebruik ze echt vaak


Enkelbandje met teenring. Het idee van een simpel ringetje om je teen staat mij best aan, dus ik probeerde het gelijk, maar ondanks de opening aan de onderkant krijg ik dat ding met geen mogelijkheid om mijn teen… Of ben ik gewoon te zacht? || Oorbelletjes || Sleutelhanger met tasjes || Kort kettinkje met teddybeertje || Lange ketting met een veer en sliertjes met een kraaltje, in loooove || Tussen kort en lang in met, ehm, iets leuks eraan (:


Etos cadeaukaart met bijbehorend tijdschrift & proefmonstertjes (en zo’n oranjehaarspeldje, ehm… werkt niet meer hoor!) || Cadeaukaart van de Claire’s 😀 || Drie kaartjes || Geld || Twee van die mjammlolly’s || Rol rainbowmentos


Fotolijstje met foto van mij & Brenda, how sweet! Foto is al weer eventjes geleden, maar als het goed is komen er nog meer foto’s die erin kunnen ♥ || Notitiboekje van o-zo-creatieve Anna, de enige uit mijn klas die ook blogt (TheChange) en dit notitieboekje zelf oppimpte en er ‘Hesterly’ en ‘Carpe Diem’ (= ‘pluk de dag’ in het Latijn) op schreef. ‘Inspiration and thoughts’, het is ook zeker mijn bedoeling dat dit boekje altijd meegaat en ik er dingen voor Hesterly in ga schrijven!

Geef een reactie

