Vrijdag 29 juni

Hi guys,

Ik zou jullie graag uitgebreid over vandaag vertellen, maar dat gaat echt niet, aangezien ik zometeen al op weg moet naar een feestje! Ik was half 11 al thuis, maar filmpje opnemen – bieb (was nog dicht) – lunch – bieb (waar zijn alle leuke boeken?) – douchen, haar & make-up en teennagels lakken vergt wat tijd. Maar ik heb wel gewoon vakantie, joehoe! Goed, sorry maar dit was het voor vandaag. Ik moet nu in tien minuutjes spullen pakken, adressen opzoeken, oorbellen indoen etc. etc. en mijn moeder start de auto al…

xoxo

Geef een reactie

