Challenges Summerholidays ’12

Deze zomer heb ik acht weken vakantie en daarom ben ik vast even na gaan denken over wat ik kan gaan doen. Deze dingen, die vooral met koken & creatief bezig zijn te maken hebben, heb ik challenges (= uitdagingen) genoemd omdat ik ze ook echt wil doen en niet als vaag idee nooit wil uitvoeren. Als ik er ééntje doe laat ik dat natuurlijk weten in een post en streep ik hem af. Ik maak van deze challenges een pagina (in de linkse menubar kan je hem dan zien staan) waar ik evt. ook dingen bij kan zetten en kan verwijzen naar de post als ik die erover heb geschreven.

Tumblr_m2l6i7zun51r89wxuo1_500_large

  • colourblocking outfit
    Met m’n kleren een meest gewaagde colourblocking outfit samenstellen. Maar ik denk niet dat ik die overdag ga dragen hoor, haha! 
  • driegangen diner
    Voor m’n gezin een driegangen diner koken, dat lijkt me nog steeds cool om te doen.
  • bloempotje met ijs
    Heb ik ergens op internet gespot: in een bloempotje  een bodempje cake doen, dan ijs, en dan een rietje met daarin een bloem en als aarde koekkruimels. Lol, lijkt me gewoon zo grappig.
140315344610273956_j3o3to1v_c_large
  • winged ooglook
    Ooglook maken met (een paar) mooie wings, en dan niet voor overdag, maar gewoon lekker artistiek!
  • regenboog ooglook
    Zelfde als hierboven, rock that coulours!
  • bureaulades opruimen
    Deze stouw ik altijd vol met troep en moeten zo’n één keer in het jaar toch echt even onder handen genomen worden. 
  • bloemen tekenen
    Een tekening maken van bloemen met mooie kleuren. Aquarelpotloden misschien… 
  • foto bewerken
    Photoshop weer eens een keer gebruiken en iets random bewerken met een brush ofzo.
  • ontbijten bij de Hema
    Vorig jaar ook gedaan, is gewoon gezellig. 🙂
    diy sinem
  • DIY: T-shirt
    Deze zag ik op Girlscene (klik), niet moeilijk, maar wel leuk. Denk wel dat ik er dan een hemdje onder draag hoor, ook ivm beha.
  • aller au cinéma
    Naar de bioscoop gaan, dat doe ik echt niet vaak, des te leuker is het als je wel gaat.
  • nepnagels
    Wil ik stiekem al heel lang een keer proberen!
  • DIY: armbandje
    Genoeg DIY’s hiervan te vinden, dus ik hoop iets leuks te kunnen maken.
  • ‘mosselmaal’
    Mijn moeder en ik willen een keer thuis mosselen eten, ik vind dat dat ook maar moet gebeuren in de vakantie. 
  • water marble nails
    Dit heb ik al een keer geprobeerd, maar toen mislukte het. Maar nog steeds vind ik het heel cool en wil ik het een keer proberen!

41025046575133100_gghkrpiu_f_large 

  • DIY: dromenvanger
    Deze kwam ik ook tegen op Girlscene, gewoon met veertjes en wol enzo, klonk niet heel moeilijk.
  • mooie natuurfoto’s
    De natuur in gaan voor wat mooie foto’s, ik ben niet zo’n fotografe maar af en toe is best leuk.
  • verrassingskoekjes
    Een koekje  in een leuk vormpje, dan een koekje in dezelfde vorm erbovenop maar met een gat in het midden, daar wat leuks in doen (m&ms, skittles, chocoladerozijnen etc.) en dan nog een koekje erbovenop. (Moeten dus wel dunne of kleine koekjes zijn, haha.)
  • maskertje
    Wat ik al eerder zei: dit doe ik veel te weinig! Goed voor je huid en leuk om te doen, maar toch doe ik het niet vaak. Why? Moet zeker verandering in komen deze zomer.
  • taking back my samsung star
    Anderhalf jaar heb ik mijn witte Samsung Star gebruikt. In het begin was hij helemaal het, maar daarna kwam WiFi eraan en vond ik hem een beetje irritant typen. Neemt niet weg dat ik hem nog steeds schattig vind (en hij doet het nog prima) dus in de zomer denk ik dat ik mijn simkaart er weer voor een paar daagjes in stop! Bye Bye even-snel Tweetdeck, Facebook, Bloglovin’ & Block Puzzle!

Geef een reactie

