Zaterdag 30 juni

Hello there,

Vandaag heb ik gelukkig wel tijd om uitgebreid te posten. Ik werd om half 8 wakker, wat nog best vroeg was omdat ik gister pas 12 uur sliep, maar over een paar weekjes zit ik denk ik al wel helemaal in dat vakantieritme. Een uurtje later ontbeten, aangekleed en gezicht schoongemaakt en daarna een Bloglovin’, zelf bloggen en twitter. Even later naar de tuin verhuisd en gelezen, afgewisseld met de laptop, en toen geluncht. Vanmiddag gaat dat waarschijnlijk ongeveer zo door en misschien dat ik nog even wat ga opruimen als ik me verveel. Een beetje jammer dat het zo is betrokken want vanmorgen was het hartstikke lekker weer, maarja ik heb in elk geval al wat zonnestraaltjes meegepikt! Vanavond nog even naar de verjaardag van een moeder van mijn vriendin/vriendin van mijn moeder (alletwee). Lekker lui bezig dus…

xoxo

Tumblr_m6838fuizb1rswm0ho1_500_large

Geef een reactie

