Picture it – juni 2012

Bijna elke blog heeft dit onderdeel wel: foto’s gemaakt met het mobiel van de blogger. Dus zomaar wat dingen die de moeite waard waren om vast te leggen en een kijkje in het leven van die persoon geven. Aangezien ik het zelf altijd superleuke artikelen vind, ik meer foto’s wilde maken met mijn mobiel en het een leuke aanvulling op alle persoonlijke artikelen op mijn blog vind zal nu ook hier (voorlopig, later misschien vaker) elke maand een aantal foto’s met bijbehorende uitleg verschijnen. Ze staan trouwens wel op willekeurige volgorde omdat dat nu eenmaal zo gaat met uploaden en anders moet het met een ooooomweg. En ik publiceer ze vanaf mijn mobiel en haal ze er dan snel weer af, dus als je geabonneerd bent krijg je dan misschien een mail terwijl je helemaal niets ziet. I hope you like it!

image
Laatste les K&C Beeldend, geen film kunnen onderscheppen in de school (gewoon bij alle leraren vragen) dus toen zette de lerares net zoals vorig jaar Jochem Meijer maar weer op en mochten we 20 minuutjes eerder weg. Ach, ik werd wel vrolijk van Jochem Meijers hypere geklets en tekende ondertussen deze plaatjes over van mijn mobiel. Vloluk!

image
Kabelbanen in het bos waar we ons feestje hielden.

image
Met mamma bij de Albert Heijn voor boodschappen voor ’t feestje, ik smokkelde snel even Coco’s favoriete snoepjes mee! Deze vind ie zooo lekker!

image
To-Do list op vrijdagavond voor ’t feestje.

image
Nog een foto van het bos, om even aan Hannah te laten zien.

image
My dear laptop is back again!!

image
Latijn woordenlijst voor de eerste keer op wrts, had het al een keer doorgelezen maar alle begin is moeilijk. Energie en motivatie was een beetje op dus drukte ik op een gegeven moment telkens op enter ipv iets in te vullen (daarom al die lege vakjes onder ‘jouw antwoord’). Resultaat: 1,3.

image
Ik ging wat eerder naar bed op woensdagavond en mijn vader schreef zoals gevraagd de uitslag op mijn whiteboard. Teleurstellend, Oranje.

image
’t Ging net zo goed met mijn nagels, en toen brak er een stuk van mijn duimnagel af bij het openen van de bodylotion! 😦

image
Op school na again een fikse regenbui, dus ik had ombre schoentjes! Je ziet het niet zo goed, maar m’n regenbroek kwam tot het midden ongeveer en mijn neuzen waren dus iets donkerder dan de rest. Gelukkig niet doorgelekt.

image
Met NS een practicum waar je zelf met licht mocht spelen. Wij hadden een regenboog gekregen, yay! Echt zo mooi.

image
Aandenken van de vorige lezer: vlieg in m’n boek. Hou ook van jou.

image
Gemaakt met k&c beeldend, pop in de stijl ‘urban’. (De stoep moest nog ingekleurd.) Docente zei echt heel de tijd ‘oh, hij is zo leuk, zeker een 8!’ en uiteindelijk kreeg ik een 8,5, terwijl ik ‘m zelf niet eens zó geweldig vond, haha!

image
Datzelfde boek aan het lezen met Coco spinnend op schoot. Awh, i love you cutie ❤

image
In de bieb kwam ik dit boek tegen en kreeg gelijk een vakantiegevoel, kwam er al snel weer achter dat ik deze een keer had gelezen op vakantie, grappig dat ik daar zo’n sterk(e) herinnering/gevoel bij had, zo leuk was het boek niet eens!

image
Deze foto zagen jullie al eerder, opruimenn.

image
Brownies bakken op donderdagavond (heerlijk, zo’n hete oven als het heel benauwd is ^^) voor laatste dag met/in V2a.

image
In de laatste schoolweek corvee en lekker m’n eigen troepjes opruimen. Maar donderdag hoefde ik niet (iedereen half 1 uit), vrijdag heel de dag niet, en twee keer niet om dat ik dan na de pauze een toets had 🙂

image
Snipppppverkouden! Maar hé, hebben wij nou gewoon een zakdoek van Christian Dior?

image
Niet zo’n duidelijke foto omdat het een beetje zeldzaam is om een foto van je kluis te maken, maar zo zag mijn kluis er donderdag uit. Alle boeken ontkaft, netjes op volgorde en klaar om ingeleverd te worden. (Dan moet je een halfuur in de rij staan en die 20 boeken vasthouden, aaaah)

image
OOTD: zwart met wit gestreept T-shirt van de H&M met leuke mouwen, ketting met veer, riem, chinoachtige broek (draag hem alleen niet zo veel omdat ‘ie een beetje kort is, maar hij is wel lekker luchtig) en Paul Greenies.

image
Deze heeft een mooi plekje gekregen op mijn bureau naast mijn radio. Vol in de spot als het lampje aanstaat!

Dit was mijn maand zo’n beetje, ik kan niet over een maand zeggen wat ik er van vond zeg maar, want wat dat betreft is elke maand hetzelfde met ups & downs. Maar het laatste deel (vakantie) was zeker wel top, haha! Daar ga ik nu even lekker van genieten 🙂

Een gedachte over “Picture it – juni 2012

  1. Pingback: Found on Lisanneleeft.nl: 100 inspirerende doelen voor de vakantie | Hesterly

Geef een reactie

