Dinsdag 3 juli

Hey,

Het is nog maar dinsdag, maar ’t voelt al wel alsof ik al best lang vakantie heb. Alhoewel het ook nog niet helemaal soort van doorgedrongen is, haha, maar dat komt zeker wel als ik eenmaal op vakantie ben. Ik zit al wel redelijk in het vakantieritme, ik werd namelijk pas om acht uur wakker en heb gewoon tien uur geslapen. Wow! ’s Morgens gingen m’n zus en ik nog naar de musical van groep 8 van onze oude basisschool, echt zo’n schattig klein schooltje eigenlijk. Voelt wel gek dat ik daar zo lang rond liep en nu de helft van de kinderen niet meer ken en ook nog na moet denken welke kant ik ook al weer op moest 🙂 Toen we thuis waren gingen we lunchen, daarna even lezen, toen anderhalfuurtje ofzo op m’n computer, daarna boek uitlezen (’n best wel ‘speciaal’ boek, you’ll here from me soon), koken, eten, omkleden en na deze post nog even Bloglovin’ en Girlscene lezen, maar wauw, ik ben echt kapot moe. Geen idee waarvan, maar ik (en mijn zus ook) kon wel in slaap vallen vanmiddag! Waarschijnlijk doe ik gewoon te weinig, word je lui van…

xoxo

E474dcef9c76acde31ade29a7ff8f85e_large

Een gedachte over “Dinsdag 3 juli

Geef een reactie

