Challenge: Winged ooglook

Op mijn challengelijstje stond een ‘Winged ooglook’ en dat heb ik vandaag gedaan. Misschien wat simpel, maar toch, het ziet er leuk uit.

Dit is ‘m uiteindelijk geworden (‘uiteindelijk’ alsof ik er heel veel aan geprutst heb, not), geïnspireerd op dit plaatje dat ik ook bij de Challengepost plaatste. Ik wilde namelijk wel wat meer dan alleen een wing en toen werd het dit. Sorry voor de fall-out onder de wing bij mijn neus, maar dat kreeg ik niet echt meer weg en anders was gelijk alles weer geruïneerd. Mijn neus bleek trouwens nog best in de weg te zitten toen ik die wing voor de eerste keer probeerde. Hij kon lang niet zo lang als op ’t plaatje, want dan zou die over m’n neus heen lopen. Niet zo charmant.

Ik deed hem maar op één oog omdat ik ze sowieso niet gelijk krijg en ik het toch niet echt ging dragen. Met dat zwarte topje van de Primark kom ik trouwens wel heel duister en zwart over hè? Hmm. Ja. Alleen de paarse papegaai als oorbel die door mijn haar heen schemert verraadt me dan weer.

Ik vond het wel grappig om te doen en leuk om zo weer even met make-up bezig te zijn. Dus ik raad jou ook aan, leef je lekker uit!

Geef een reactie

