Introductie Day in the Future

Pas postte ik al over fantasie en fantaseren en toen kwam ik op het idee om eens te fantaseren over de toekomst. Niet een heel plan van studies, banen, huizen etc. want daar heb ik nog geen flauw benul van, maar wel aan de dingen denken die ik graag zou willen hebben/doen. Om dat in kaart te brengen leek het me het handigst om een dag uit mijn leven over een paar jaar te beschrijven. Niet zoals het waarschijnlijk zal zijn, maar wel zoals ik het leuk zou vinden. Fantaseren is ook niet echt waarheidsgetrouw natuurlijk en het is nogmaals geen plan, maar gewoon wat hersenspinsels. En misschien dat er ook maar één zinnetje waar van is, dat zou al leuk zijn!

Zaterdag wordt de dag dat ik een stuk van die dag ga posten. Ik begon met schrijven en wilde het volgens het oorspronkelijke plan gewoon in één post doen, maar toen had ik opeens al 777 woorden terwijl ‘ik’ nog niet eens de deur uit was. Oeps. Aangezien ik het niet wil afraffelen en jullie ook niet teveel wil vervelen, knip ik het dus gewoon op. Ik vind het hartstikke leuk om aan te schrijven (misschien is het soms een beetje te positief, maar daarvoor is het dus een fantasie) omdat ik schrijven nog steeds hartstikke leuk vind, en dit als gewoon een klein projectje werkt beter dan een verhaal dat nooit afkomt. Dus, ik hoop dat jullie het ook met plezier gaan lezen!


‘Paspoort’

Leeftijd: 24
Woonplaats: Bennebroek (in de buurt van Haarlem)
Opleidingen: 11-17 jaar vwo, 17-21 jaar hbo/universiteit
Werk: hmm, geen idee! Stiekem kan ik alles wel, en ik heb geen idee wat ik wil. Iets met Taal & Communicatie denk ik – vertaler, personal assistant, communicatiemedewerker, accountmanager, beleidsmedewerker… Ik werk in Haarlem van half 9 tot half 5
Huisdier: Hond, Cavalier King Charles Spaniel genaamd Iggy
Vriend: Jaaa, die heb ik ook! Haha, vind ik nog wel het leukste deel, gewoon een hele leuke vriend verzinnen. Hij heet Geoffrey, is 26 jaar oud, woont in Heemstede en is licht getint ^^
Auto: Volkswagen Up in de kleur zeegroen (zou die dan bestaan?)

Oh, en als er een zin cursiefgedrukt staat (en het is geen Engelse term), betekent dat dat het een opmerking tussendoor is uit het heden.

2 gedachten over “Introductie Day in the Future

  1. Pingback: Day in the Future #2 | Hesterly

  2. Pingback: Day in the Future #1 | Hesterly

Geef een reactie

