Zaterdag 7 juni

Hello there,

Allereerst wilde ik vandaag invullen als een nuttig dagje met dingen die ik al heel lang moest doen. Maar mijn ouders wilden naar de Ikea voor wat nieuwe spulletjes in onze geverfde woonkamer en aangezien ik daar nooit kom en we daar ook zouden gaan lunchen, wilde ik best mee. Eerst gingen we nog even de auto ophalen die weer helemaal roestvrij is, daarna nog even naar Jan Groen (geloof ik zijn we nu eindelijk uit de tegelkwestie en is het het allersimpelste zonder randjes, maar dat vond ik juist een van de mooiste opties), eerst geluncht bij de Ikea (alleen dat is al een hele business) en toen lampenkap, schilderijtje, plaid, plintlades etc. gekocht. Het wordt echt leuk beneden, enige jammere is dat we op vakantie gaan als het helemaal geverfd is haha.
We waren om half vier weer thuis (veel te vroeg, ik lag zoo lekker te slapen in de auto…) en toen ben ik lekker in de tuin gaan zitten met een boek, wat kersen, nectarine en Crystal Clear Sparkling Cherry. Daarna in de poëzieboekjes van mijn nichtjes geschreven – best lastig om zo’n hele bladzijde te vullen, maar ik vond dat het nu na een halve maand maar eens moest gebeuren. Zometeen eten en dan, Idunno. Nog even bloggen denk ik en daarna Sex and the City afkijken.

xoxo

Img1378034212_large
hahaha deze is gaaf :’)

Geef een reactie

