Review: Mascara MAXfactor Masterpiece Max

Bij een Etosbon die ik voor mijn verjaardag kreeg zat een miniverpakking van de mascara van MAXfactor, de Masterpiece Max (volgens mij was ‘ie ook waterproof). Voor jullie (oké, ik was zelf ook benieuwd ^^) heb ik hem getest.

 MascaraMAXfactorMasterpieceMax1_zpsc68f25df.png

De huls van de mascara ziet er gewoon simpel uit, zwart met gouden letters en geen rare vormen. Ik heb dus de miniverpakking van 5,3 ml en het is nu echt een schattig klein mascaraatje. Het borsteltje is volgens mij wel even groot, alleen het steeltje ervoor wat minder lang. In plaats van veel haartjes waar ook veel mascara op zit, zitten deze heel netjes en lijken het meer stekeltjes, ook omdat ze van rubber zijn gemaakt. Er zit ook niet heel erg veel mascara op, maar wel gewoon genoeg. Door de ruimte tussen de haartjes separeert hij de wimpers wel wat beter volgens mij, maar veel verstand heb ik er niet van. 🙂

 

Voor ik hem test zal ik even laten zien hoe mijn wimpers er bloot, dus zonder mascara, eruit zien. Ze lijken hier iets donkerder, maar hebben gewoon dezelfde tint als van mijn haar en wenkbrauwen; laten we het middelblond noemen.

 MascaraMAXfactorMasterpieceMax3_zps2555d0c3.png

En nu met mascara. Wauw, ik ben best tevreden! Hij separeert mijn wimpers goed zodat het niet drie grote wimpers worden en voegt de nodige kleur toe. Hierdoor geeft hij een mooi effect af, maar niet over the top. Zonder hele ladingen mascara vind ik dit al een goed effect. Geen klonten of spinnenpoten, maar gewoon iets meer pit en kleur aan je wimpers. Ik heb ze trouwens niet gekruld.

Al met al een fijne mascara! (Ik kwam er ook achter dat het de lievelingsmascara van VeraCamilla en Teske is, haha!) Hij kost €15,99. Best aan de prijs, maar ik heb voor de rest nooit dure make-upjes en ook niet veel, dus misschien dat ik het er wel een keer voor neer ga leggen (of gewoon op een reclame wacht).

Kende jij deze mascara al? Wat vind je ervan?

Een gedachte over “Review: Mascara MAXfactor Masterpiece Max

  1. Pingback: Challenge: regenboog ooglook | Hesterly

Geef een reactie

